Snakeware tweede op Dutch Interactive Awards met site Batavus

Amsterdam – Op donderdag 16 mei waren de zwaargewichten op internetgebied aanwezig bij de prijsuitreiking van de Dutch Interactive Awards (DIA). Ook het Sneker internetbureau Snakeware, dat in de categorie ‘Brand’ met de ontwikkeling van een responsive en adaptive website-concept voor Batavus een eervolle tweede plaats behaalde achter het bureau Fabrique, dat de campagne voor het Rijksmuseum heeft ontwikkeld, was aanwezig. Batavus feliciteert Snakeware van harte met deze eervolle vermelding.

“Ere wie ere toekomt”, verklaart Snakeware directeur Ate van der Meer. “Maar als je tussen meer dan 200 inzendingen, waaronder veertig van gespecialiseerde bureau’s, genomineerd wordt voor deze prestigieuze award en uiteindelijk tweede wordt in je categorie, dan hoor je er bij. En daar zijn wij als Snakeware-team trots op, het is een erkenning dat je goed bezig bent”.


Met de vierde editie met meer dan 200 inzendingen is de DIA uitgegroeid tot de awardshow voor de interactieve branche. Met als grote onderscheid dat niet alleen wordt gekeken naar design en creativiteit, maar ook naar resultaat en de bouw van het project. Alleen de crème de la crème van de digitale industrie komt in aanmerking voor een Dutch Interactive Award. In totaal worden twaalf awards uitgereikt op het gebied van communicatie, e-commerce en marketing.

 

(Bron: Grootsneek.nl)

Om deze website optimaal te laten functioneren gebruiken wij cookies. Voor meer informatie zie ons cookiebeleid.